.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امکانات نوشهر پاسخگوی مسافران نیست

فرماندار نوشهر گفت: امکانات شهرستان نوشهر برای جمعیت ثابت این شهرستان بوده و در زمان حضور حداکثری مسافران این امکانات جوابگو نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم از نوشهر محمد علی قمی اویلی امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان نوشهر اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر باید طوری عمل کند که هم شهروندان و هم مهمانان نوروزی از خدمات دریافتی ابراز رضایت کنند.

وی زیرساخت شهرستان نوشهر را برای جمعیت 130 هزار نفری دانست و افزود:زمانی که جمعیت نوشهر در ایام نوروز و یا سایر تعطیلات افزایش می یابد این امکانات نمی تواند پاسخگو باشد.

نماینده عالی دولت در نوشهر مدیریت ویژه در حوزه پسماند و زباله را بسیار مهم برشمرد و افزود: در ایام تعطیلات به دلیل ورود مهمانان و گردشگران و افزایش جمعیت ، میزان زباله ها نیز بالامی رود.

قمی خاطرنشان کرد: میزان تولید روزانه زباله در نوشهر در شرایط معمولی روزانه 120 تن است که این میزان در ایام تعطیلات تا 220تن در روز می رسد و با افزایش حدود 150درصدی روبه‌رو می شود که این نیاز به توسعه زیرساخت های شهرستان نوشهر می باشد.

فرماندار نوشهر در ادامه به تقارن نوروز با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: همه آنچه که هویت ما است فرهنگ ماست و آنچه به این هویت آسیب برساند ضد فرهنگ است.

وی تاکید کرد: باید تبلیغات محیطی در شهرستان نوشهر افزایش یابد و این کار با افزایش تعداد و نصب بنرها با محتوای ایام فاطمیه قابل انجام است.

قمی تصریح کرد: موج دوم حضور مسافران و مهمانان نوروزی از هفته دوم آغاز می شود و بنابراین باید درباره تامین اقلام و کالاهای و موادپروتئینی مورد نیاز اقدامات ویژه ای صورت گیرد تا کالاها و اقلام مصرفی شهروندان و مهمانان نوروزی در شهرستان فراهم باشد و کمبود در این موضوع بوجود نیاید.

فرماندار نوشهر به وضعیت پیچ محور شرقی نوشهر و حوادث در آن پرداخت و اظهار کرد: مردم تاوان بی مدیریتی دراین محور را می دهند و البته مکاتباتی درباره وضعیت این مسیر انجام شد تا این پیچ هر چه سریعتر اصلاح شود.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت بازار نوشهر اظهار کرد: نظارت بر بازار چندان مطلوب نیست و باید نظارت و بازرسی ها افزایش بیشتری یابد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.